چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام خواهرم....

در هر جايگاهي آزمايشي خاص هست از طرف خدا....امروز آزمايشي كه بايد پس بديد همين قلم شماست ..و قدم هايي كه ناظر دارن از طرف خدا....شايد اگه يه روز مسئول هم شدي ...حسرت اين روزها رو بخوري كه قلم داشتي ......در هر حال كاش كمتر حسرت گذشته و اينده رو بخوريم ...كاش خدا كمكمون كنه كه بتونيم در جايگاه فعلي مون خادمش باشيم ....مسئولين هم دغدغه هاي زيادي دارن ..بعضي هاشون خوابن ...بعضي هاشون از شدت غصه خواب ندارن ...به هر حال دعا كنيم فرج امامون نزديك بشه ...تا شهري ها و روستايي ها يه كم به هم نزديك بشن.....خونه هاي ميلياردي و خونه هاي كاهگلي چقدر دل اربابمون رو مي شكنه......ولي خوش به سعدت شما هم كه دلتون با اين چيزها مي شكنه......

يا زهرا...

برادرت رو هم دعا كن

فرزندان اسلام ، حافظين دين مقدس اسلام و مدافعين انقلاب و عزت اسلامي ...
به گوش باشيد که بهاييت با حيله ها و نيرنگ هاي بسيار در صدد گسترش و انتشار عقايد خود است و اينجاست که وظيفه ي ما مبارزه و جان سپاري براي محافظت از اسلاممان و دين عزيزمان است .
مبارزه و جلوگيري از عقايد پوچ و بي اساس بهاييت وظيفه اي است که همه ي مسلمانان بايد آنرا با تمام وجود انجام دهند .
براي جلوگيري از پايمال شدن خون شيعيان حضرت علي (ع) و اعلام نفرت خود از حرکت ها و نفوذ هاي بهاييت در انتشار مقالات و نوشته هاي ضد بهايي بگوشيد .
سايت ايران سهراب بنا بر وظيفه اي که بر روي دوش خود احساس مي کند در اين اقدام بزرگ پيشتاز شده و از شما وبلاگ نويسان و نويسندگان وب درخواست مي کند تا به کمکش بياييد . از اين رو مي توانيد با انتشار نوشته هاي ايران سهراب در وبلاگ ها و وب سايتهاي خود در مبارزه با اقدامات بهاييت همراه شويد .
همچنين مي توانيد با قرار دادن کدهاي زير در وبلاگ هاي خود به بخش بررسي و نقد بهاييت که از پرطرفدارترين بخش ايران سهراب محسوب ميشود لينک دهيد تا بسياري از افرادي که ممکن است به دام بهاييت بيافتند با اين فرقه پوچ وحشي آشنا شوند .



با قرار دادن کد بالا لوگويي در ابتداي وبلاگتان و در گوشه سمت راست اضافه مي شود که کاربران با کليک بر روي وبلاگ به بخش بررسي و نقد بهاييت راهنمايي مي شوند . نمونه اي از اين کد در وبلاگ نقد و بررسي بهاييت قرار گرفته است که مي توانيد قبل از قرارگيري در وبلاگتان نمونه اي از آن را ببينيد .

سلام.خوبين شما.ممنون كه به من سرزدين.

بله الان تو جامعه ما مسئولان خيلي تلاش نمي كنند براي مردم.

واقعا آدم خوب ديگه كم گير مياد.انشا... كه شما به جاهي بزرگي برسيد كه بتونين فقط به ديگران خدمت كنيد.منم بروزم.

پاسخ

سلامممنونم نه , اون طورها هم نيست نه تو رو خدا ... من به همين يه تكه دنيا قانعم , اونا همش آرزو بود , خاصيت آرزو هم اينه كه براورده نشه !التماس دعا

سلام دوست عزيز

ممنونم كه قابل دونستي و بهم سر زدي

تا بعد

مينا ( تنهااااااااااااا )

پاسخ

سلام قابلي نداشت!!!باز هم بيايد اين طرفها مؤيد باشيد
+ خموش پرگفتار 
سلام .متشكرم از درك بالاتون متاسفم كه نتونستم لينك كنم . يا بايستي خيليهاي ديگر رو هم لينك ميكردم يا هيچكس. وبلاگ زيبايي دارين . تبريك ميگم قلب دلسوزتون رو
چه بسا اگر شما هم جز مسئولين بودين ممكن بود نتونين اونجور كه دلتون ميخواد عمل كنين . همينكه اين فكر به ذهن و دلتون خطور كرده .ثوابش رو هم بردين . بقيه رو بسپارين به خدا و دعا كنين روزي برسه كه هيچكس از شدت نداري آه نكشه .چون چنين آهي ميتونه عالمي رو به آتش بكشه .
موفق باشيد
پاسخ

عجب!!!

درسته كه مسئول حكومتي نيستيم. اما يادمون باشه كه ما همه مسئوليم! و در حدي كه مي‏تونيم بايد تاثير گذار باشيم. با جمعيت امام علي(ع) آشنايي دارين؟

پاسخ

اون كه بله , اما حرف من چيز ديگه اي بود ... من هم اين مدلي تاثير گذارم ! با نوشتن ... نوشتن از وظايفي هست كه فراموشش نمي كنمبهشتي باشيد