تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مهدي كوچولو 

مائده خانم ما كه متوجه نشديم چي شد البته شايد خوابالو بودي ونوشتي عكس با جذبه اي بود

فرزندان اسلام ، حافظين دين مقدس اسلام و مدافعين انقلاب و عزت اسلامي ...
به گوش باشيد که بهاييت با حيله ها و نيرنگ هاي بسيار در صدد گسترش و انتشار عقايد خود است و اينجاست که وظيفه ي ما مبارزه و جان سپاري براي محافظت از اسلاممان و دين عزيزمان است .
مبارزه و جلوگيري از عقايد پوچ و بي اساس بهاييت وظيفه اي است که همه ي مسلمانان بايد آنرا با تمام وجود انجام دهند .
براي جلوگيري از پايمال شدن خون شيعيان حضرت علي (ع) و اعلام نفرت خود از حرکت ها و نفوذ هاي بهاييت در انتشار مقالات و نوشته هاي ضد بهايي بگوشيد .
سايت ايران سهراب بنا بر وظيفه اي که بر روي دوش خود احساس مي کند در اين اقدام بزرگ پيشتاز شده و از شما وبلاگ نويسان و نويسندگان وب درخواست مي کند تا به کمکش بياييد . از اين رو مي توانيد با انتشار نوشته هاي ايران سهراب در وبلاگ ها و وب سايتهاي خود در مبارزه با اقدامات بهاييت همراه شويد .
همچنين مي توانيد با قرار دادن کدهاي زير در وبلاگ هاي خود به بخش بررسي و نقد بهاييت که از پرطرفدارترين بخش ايران سهراب محسوب ميشود لينک دهيد تا بسياري از افرادي که ممکن است به دام بهاييت بيافتند با اين فرقه پوچ وحشي آشنا شوند .



با قرار دادن کد بالا لوگويي در ابتداي وبلاگتان و در گوشه سمت راست اضافه مي شود که کاربران با کليک بر روي وبلاگ به بخش بررسي و نقد بهاييت راهنمايي مي شوند . نمونه اي از اين کد در وبلاگ نقد و بررسي بهاييت قرار گرفته است که مي توانيد قبل از قرارگيري در وبلاگتان نمونه اي از آن را ببينيد .

+ دوست 

سلام دوست من خوبي؟ نامه زياد ازت داشته ام اما اين يكي يه چيز ديگه بود! ميدوني من تو زندگيم كه يه كم بيشتر از 20 سالِ تو بوده كم و بيش دوستايي داشتم اما يه جورايي دوستيم با تو با بقيه فرق داشت ، ميدوني چرا؟ چون دوستام هميشه ازم شاكي بودن يعني من نميتونستم اونا رو از خودم راضي نگهدارم و آخرش نفهميدم كوتاهي از من بوده يا اونا توقع زيادي داشتن...

اما در مورد تو فرق داشت... تو هميشه قانع بودي... به حق خودت و حتي كمتر از اون!

و اين همه چي رو راحت تر مي كرد.

خيلي خوشحالم كه باهات دوستم

چون بامعرفتي ، چون باحالي، چون باوفايي ، چون باحالي ، چون بخشنده اي ، چون باحالي ، چون مهربوني ، چون باحالي و چون انرژي داري و مهمتر از همه اينكه قدرشناسي

هرچي گشتم كه يه بدي ازت پيدا كنم كه بخوام حلال كنم پيدا نكردم،تبريك ميگم آدمِ كار درستي هستي

منم دوست دارم كه دوستيمون تا نداشته باشه، ميدونم كه ميتونيم و اميدوارم سال خوبي واسه همه مخصوصا واسه تو باشه

منم دلم واست خيلي تنگ شدهو دلم ميخواد هميشه بدوني كه خيلي برام عزيزي

به زودي مي بينمت

پاسخ

سلااااااااااااااااااام ...پس اومدي و خوندي و حالشو بردي ...قربون شما برم تنهايي !مي بينمت تو خوابگاه و ان شاالله تو بهشت ... بهشتي باشي